4 Nisan 2016 Pazartesi

çocuğumla kaliteli vakit

Günaydın :)
Herkese hayırlı sabahlar.
Çalışan anne olunca haftasonunu kızımla geçirmek için iple çekiyorum
:)
Hatta onla birlikte olmayı hayal edip mutlu oluyorum
:)
Ama bir yandan da hiç istemiyorum evin rutin işleri yüzünden çok yoruluyorum :/
Bazen evdeki oyuncaklar bize yetmiyor 
Aslında kendimizde çok oyun uyduruyoruz  (bunları da sırayla fotoğraflayacağım inşallah) 
Pazar günü evde olduğumuz saatlerde birlikte yeşil elma boyama oyunu oynadık :)

 

Elmaların içindeki rakam kadar kutucuk boyama :P





Oyun içinde oyun 
Çok meraklı , çok heyecanlı öğrenme konusunda 
Yapmaya başladıktan sonra da 
Benden
'Şuraya çiçek çiz , şuraya balık çiz ...' diye istekte bulundu
Bende rakam kadar balık , çiçek , yıldız çizerek algı oluşturmak istedim :))



Hatta biraz daha abartıp boş kutucuklara minik resimler yaptık :))


Şahsen ilkokuldan bu yana resim yapmamanın verdiği acemilik ve çizim kalitemde zırnık gelişme / değişme olmadığını görünce bende çocuk oluverdim birden.
İlkokulda sanki aynı masada arkadaşımla resim yapıyormuşum hissine kapıldım
Çok keyifli sevgili arkadaşlarım 
Bu oyunu pinterest 2 age montessori olarak aratıp bulmuştum.
Sırada mantar pano oyunumuz var ama önce bir kırtasiyeye gitmem gerekiyor :)


Ufaktan ufaktan kaçıyorum 
Hepinize hörmetler saygılar sevgiler efenim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder