15 Eylül 2011 Perşembe

Yenimoda.com

Uzun zamandır takip ettiğim bir site.Fakat bugüne kadar alış-veriş yapmadım.Nedeni kıyafet ağırlıklı olması
Denemeden almanın ne denli uygun olacağını bilemiyorum.

Bugün sitede hennin adında bir markanın çok güzel etekleriyle karşılaştım.


Yüksek bel ve kumaşı sanırım şifon



 Çok şık gözüküyor.Ama üzerimde nasıl durucak bilemiyorum ki!



                                   
                                 Manken kızıda çok beğendim çok tatlı gülmüş :))



Off bu markayı bilen var mı?
Mesela bir etek daha var çok beğendiğim..
Hemen onuda gösterelim





Bu etekeği de çok beğendik.Ama  üzerimde durması konusunda
emin olamadım.
Eğer sizde ilgilenir ve beden konusunda sıkıntı yaşamıyorsanız
http://www.yenimoda.com/ adresine önce kayıt olun ki çok basit..
Sonrada bu güzelim eteklere sahip olabilirsiniz..

Birde Armanda nın çok güzel şalları satışta hemde 56.00 tl den
24,90 tl ye düşürmüşler.Yalnız %18 ipek , %82 viskon olduğu da
gözünüzden kaçmasın..

Görüşmek üzere şimdilik hoşcakalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder