6 Ekim 2011 Perşembe

Buharlı temizleyiciler

  İlk gördüğüm zaman çok beğenmiştim.Malum buhar kaynayan sudan yanlış hatırlamıyorsam 1C fazla.
Ve dolayısıyla buhar ısısı bizim için zararlı olan birçok mikroba karşı temzilik ürünleri ve hatta çamaşır suyundan bile etkili.
 

  Uzun zamandır düşünüyorum.İlk olarak H2O Mop X5  gözüme çarpmıştı bir AVM de.Daha sonra Fakir Steam Mop çıktı.Geçenlerde Media Markt'ta elime alıp inceledim.Fakir vardı tabii sanırım H2O Mop X5 sadece Top Shop standlarında satılıyor.Neyse ben bu buharlı temizleyicileri yer,duvar ve ıslak hacimler için düşünmüştüm işin açığı.Çünkü koltuk temizliği mesela tamam buharı tutuyoruz ve mikropları öldürüyoruz Ama o kadar.Pislikler kumaşın içinde kalmıyor mu? Peki ya sonra koku oluşmaz mı?Perdeler de öyle.Nasıl beyazlatabilir?Bu konuda gerçekten kullanan arkadaşlarım varsa benide bilgilendirsin.
 



 Resimler sitesinden alınmıştır.Bilgi için tık
 Velhasıl Fakir Steam Mop' ı elime aldım buhaz haznesi boş olmasına rağmen duvar temizliği için bana ağır geldi.Dolu oluşunu hiç düşünemiyorum.Yer temizliğinde bir sıkıntı yaşatmayacağını düşünüyorum.Islak hacimler içinde....Sadece yer temizliği için alınırmı sizce??
 Karar veremiyorum...Fakir mi? H2O Mop mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder