10 Ocak 2012 Salı

İşte size 2. mim :) ama bu cidden zordu...

 Tatlı mı tatlı bir arkadaşım var.Adı hümoş...Çok şekerdir canım arkadaşım.Beni mimlemişti (Sanırım 10 gün kadar önce) Öncelikle hümoştan biraz geç olduğu için özür diliyorum. Hümoşcum madem o kadar zordu beni ne güne mimledin....Nasıl cevaplıcaz bakalım :)

Eveeet mimin konusu:
"Karşınızdakini mutlu etmek için yapacağınız 10 şey"

--1--
Ben insanlar için iyi düşünürüm.Aklım kötüye çalışmaz.Karşımdaki eğer mutlu oluyorsa benle dalga geçilmesine bile izin veririm.
Çünkü gülümsemeyi hiçbirşeye değişmem.

--2--
Bir gülücük için ciddi olayları bile espirili bir dille anlatırım.Kaşlarımı çatmam , komik algılanmasını sağlarım.
En azından şok etkisini iyiden iyiye azaltmış olurum

--3--
Yaptığım yemekleri dikkatle hazırlarım.Alelade yapmam.Karşımdaki beğendiği zaman dünyaya bedeldir.Ve benim için çok önemlidir.

--4--
Karşımdakini mutlu edeceğini umduğum  hediyeler alırım.Hediyeleşmek sünnettir aynı zamanda..

--5--
Karşımdakinin yapması gereken bir işi farketmeden yaparım.

--6--
Çocukları mutlaka sevindirirm.Elim boş gitmem.Sanırım kendi çocukluğumla alakalı olabilir.Çünkü teyzem ben 4-5 yaşlarındayken üniversitede okurdu ve bize her geldiğinde elinde kocaman beze (yumurta akı ve şekerle yapılan bir tatlı) getiridi.Ben havalara uçardım :))

--7--
Anneme çiçek alırım.Zaten dünyanın en nadide çiçeği benim için..Gözündeki pırıltı herşeye değer..

--8--
Karşımdaki insanı gerçekten dinlerim.Hatta bazen o kadar içim şişerki ama yinede bir an için bile olsa gözümü eğmem..

--9--
Tabiiki upuzun bir dua listem var.İsim isim tüm sevdiklerime bolca dua ederim.Huzurlu,mutlu,sağlıklı olabilmeleri için...

--10--
Ve en önemlisi tatlı bir tebessüm.hem kendim için hem karşımdaki için.Gülmek herşeyin ilacıdır.
Ve yüzümüzün zekatı gülümsemektir...



Bu mimi cevaplama isteyen canım blog arkadaşlarımın hepsine gönderiyorum.
Okumak çok eğlenceli bence cevaplayın :))
Sevgi ile kalın

6 yorum:

  1. pembe renk ve bu yazı karakteri birleşince görünüşü hoş ama okuması inanılmaz zor bir blog ortaya çıkmış. :) yazı karakterini daha okunabilir bir fontla seçersen daha iyi olur sanırım. ankara'ya hoş geldin. saygılar.

    YanıtlaSil
  2. cnaım benım ıyı oldu hakkında daha fazla bılgı edındıgımız opuyorum senı :)

    YanıtlaSil
  3. ***Can Bey ; Teşekkür ederim yorumunuz için.Hemen dikkate alıyorum..Sanırım font küçük kalmış :)

    YanıtlaSil
  4. ***Grace'cim ; Bende kocaman öpüyorum seni..Ankaraya bekliyorum seni..

    YanıtlaSil
  5. eskitme duvarına, deri koltuğuna ve birkaç parça resim kolleksiyonuna bayıldım. Bursalı güzel gözlü şeker hanım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. ***Vuslat ; Uzun zamandır cevap yazamıyordum.O yüzden şimdi teşekkür edeyim güzel yorumun için..

    YanıtlaSil